Klienci indywidualni

DEPOZYTY – KLIENCI INDYWIDUALNI

DEPOZYTY w ofercie banku

Podstawowy Rachunek Płatniczy

Podstawowy Rachunek Płatniczy to konto przeznaczone dla osób, którzy nie mają innego konta, prowadzonego przez dostawcę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, który umożliwia wykonywanie transakcji przewidzianych dla rachunku podstawowego.

  • bezpłatne prowadzenie rachunku;
  • bezpłatna karta płatnicza do konta;
  • 0 zł za 5 pierwszych krajowych wypłat gotówki w miesiącu z bankomatów nienależących do sieci SGB oraz BPS S.A. i zrzeszonych banków spółdzielczych;
  • 0 zł za 5 pierwszych krajowych przelewów w miesiącu,
  • Dostęp do bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej.

Szczegółowo opłaty dotyczące rachunków zawarte są w Tabeli Prowizji i Opłat.

Dokumenty do pobrania:

Rachunek bieżący

Korzyści wynikające z posiadania ROR:

  • prowadzenie rozliczeń gotówkowych i bezgotówkowych
  • realizacja stałych zleceń dotyczących terminowych i okresowo powtarzających się płatności dot. np. opłat za czynsz, energię, telefon itp. – Bank pamięta o ich terminowym płaceniu
  • korzystanie z debetu w ROR – po 3 miesiącach prawidłowego funkcjonowania rachunku – do wysokości maksymalnie 500,00 zł
  • korzystanie z kredytu w ROR – wysokość uzależniona od okresu posiadania rachunku w BS i wysokości otrzymywanych wpływów
  • korzystanie z wydanej do ROR karty płatniczej VISA ELECTRON, Maestro, MasterCard
  • możliwość korzystania z bankowości internetowej.
Takie konto SPOKO

Takie konto SPOKO to konto dla klientów indywidualnych w wieku 0-18 lat, którzy mogą dzięki niemu zdobyć pierwsze doświadczenie w bankowaniu. Dla najmłodszych, oraz dla młodzieży, która ma już swoje pierwsze potrzeby związane z oszczędzaniem i płaceniem kartą w sklepach i on-line.
W ramach oferty dla młodych wydajemy kartę Visa lub Mastercard Junior dla osób w wieku 6-18 lat.

  • 0 zł za prowadzenie konta – bez dodatkowych warunków!
  • 0 zł za kartę z unikalnym designem, bez żadnych opłat
  • 0 zł za przelewy krajowe online
  • 0 zł za wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce
  • Dostęp do płatności mobilnych i BLIKA
  • Elastyczne otwieranie rachunku – w placówce, przez Internet (SGB24) lub aplikację mobilną rodzica (SGB Mobile)
  • Konto przeznaczone dla osób w wieku 0–18 lat
  • Prowadzenie konta na podstawie umowy ramowej
  • Umowa zawierana na czas nieokreślony lub określony – w zależności od decyzji klienta
  • Zmienne oprocentowanie z kapitalizacją odsetek:
    • Na koniec miesiąca kalendarzowego
    • Lub w innych terminach ustalonych przez Bank Spółdzielczy SGB
  • Możliwość wydania karty debetowej:
    • Visa lub Mastercard NAJMŁODSZY – od 13 roku życia
    • Visa lub Mastercard Junior – dla osób w wieku 6–18 lat
Takie konto MOBILNE

Oferujemy konto idealne dla osób pełnoletnich, które cenią sobie nowoczesne podejście do bankowości. Zarządzaj finansami wygodnie i bezpiecznie – online, w aplikacji mobilnej lub w placówce banku.

  • 0 zł za prowadzenie konta – przy wpływach min. 1500 zł/mies. (w przeciwnym razie 10 zł)
  • 0 zł za obsługę karty debetowej – przy płatnościach na min. 500 zł/mies. (w przeciwnym razie 5 zł)
  • 0 zł za wypłaty gotówki z bankomatów Spółdzielczej Sieci Bankomatów
  • 0 zł za wypłaty BLIKIEM w bankomatach z tą usługą
  • 0 zł za przelewy Elixir online i w placówkach banku
  • Dostęp do płatności mobilnych:
    • BLIK, Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay, Xiaomi Pay
  • Konto dla osób pełnoletnich
  • Umowa na czas określony lub nieokreślony – do wyboru w placówce banku
  • Zmienne oprocentowanie, z kapitalizacją odsetek na koniec miesiąca lub w terminach ustalonych przez Bank Spółdzielczy SGB
  • Możliwość otrzymania karty debetowej Visa lub Mastercard z profilem CYFROWYM
Takie konto PROSTE

Stworzone z myślą o młodych dorosłych, którzy cenią sobie wygodę, nowoczesność i swobodę zarządzania finansami. Nasze Konto Proste to doskonałe wsparcie w codziennym życiu dzięki intuicyjnej obsłudze online, mobilnej i w placówce banku.

  • 0 zł za prowadzenie konta
  • 0 zł za obsługę karty debetowej – wystarczy wykonać min. 5 płatności kartą miesięcznie (w przeciwnym razie 5 zł)
  • 0 zł za wypłaty gotówki:
    • Z bankomatów Spółdzielczej Sieci Bankomatów
    • Z bankomatów obcych (innych niż Spółdzielczej Sieci)
    • Przy użyciu BLIKA ze wszystkich bankomatów w kraju
  • Dostęp do płatności mobilnych:
    • BLIK, Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay, Xiaomi Pay
  • Przeznaczone dla osób w wieku 18–26 lat
  • Prowadzone na podstawie umowy ramowej
  • Umowa na czas nieokreślony lub określony – według decyzji klienta
  • Zmienne oprocentowanie z kapitalizacją odsetek:
    • Na koniec miesiąca kalendarzowego
    • Lub w innych terminach ustalonych przez Bank Spółdzielczy SGB
  • Karta debetowa Visa lub Mastercard MŁODY
Konto SENIOR

Wystarczy przyjść do najbliższej placówki banku z ważnym dokumentem tożsamości oraz legitymacją emeryta/rencisty, a resztą formalności zajmą się nasi pracownicy.

Korzyści z posiadania konta Senior:

  • otwarcie rachunku bez opłat;
  • prowadzenie rachunku – 4,00 zł;
  • możliwość pobrania karty bankomatowej, ważnej przez 4 lata – gratis;
  • nieograniczony dostęp do konta: wpłaty, przelewy i wypłaty;
  • operacje na koncie potwierdzone wyciągami;
  • możliwość zleceń stałych, jak np. opłaty za mieszkanie, prąd, gaz, telefon;
  • możliwość skorzystania z debetu w rachunku – do 500,00 zł „od ręki”

KREDYTY – KLIENCI INDYWIDUALNI

KREDYTY w ofercie banku

Kredyt wiosenny

Kredyt Wiosenny na własne potrzeby konsumpcyjne klienta.

Najważniejsze korzyści:

  • optymalny okres kredytowania do 18 miesięcy,
  • raty kapitałowo – odsetkowe spłacane w równych ratach miesięcznych,
  • atrakcyjne oprocentowanie stałe w wysokości 7,99%* w skali roku,
  • wysokość kredytu – ustalana na podstawie oceny zdolności kredytowej Wnioskodawcy od 2 000,00 zł do 50 000,00 zł,
  • proste zabezpieczenie kredytu
  • prowizja pobierana w wysokości 2% wnioskowanej kwoty.

* Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 10,91%, okres kredytowania 18 miesięcy, całkowita kwota kredytu 5000 zł, kwota udzielonego kredytu 5000 zł, całkowita kwota do zapłaty stanowiąca sumę całkowitej kwoty kredytu oraz całkowitego kosztu kredytu wynosi 5451 zł, oprocentowanie stałe 7,99%, całkowity koszt kredytu 451 zł (w tym: prowizja 100 zł, odsetki 351 zł), 17 miesięcznych rat równych 297,28 zł, ostatnia rata wyrównująca w wysokości 297,24 zł. Kalkulacji dokonaliśmy na dzień 03.03.2025 r. na reprezentatywnym przykładzie.
Decyzję kredytową uzależniamy od wyniku indywidualnego badania Twojej zdolności kredytowej oraz dokonanej przez nas oceny ryzyka kredytowego. Jeśli wcześniej spłacisz całość lub część kredytu, możemy pobrać prowizję w wysokości i na zasadach określonych w umowie.
Szczegółowe informacje dotyczące oferty, w tym informacje o opłatach i prowizjach oraz usługach dodatkowych, znajdziesz w placówkach naszego Banku Spółdzielczego w Skępem.

Kredyt w ROR

Kredyt przeznaczony na dowolny cel konsumpcyjny klienta.

Najważniejsze korzyści:

  • kwota kredytu do 6-krotności dochodów miesięcznych,
  • okres kredytowania – do 60 miesięcy (kredyt odnawialny co 12 miesięcy),
  • atrakcyjne oprocentowanie
  • odsetki liczone tylko od kwoty wykorzystanego kredytu
  • zabezpieczenie kredytu – na zasadach ogólnych
  • prowizja pobierana zgodnie z obowiązującą w Banku tabelą opłat i prowizji
Kredyt mieszkaniowy

Kredyt przeznaczony na sfinansowanie swoich potrzeb mieszkaniowych tj. – budowa, kupno, remont domu lub mieszkania, nabycie działki budowlanej, uzyskanie spółdzielczego prawa do lokalu mieszkalnego lub prawa do domu jednorodzinnego w spółdzielni mieszkaniowej, kupno mieszkania na rynku pierwotnym lub wtórnym, spłata kredytu mieszkaniowego zaciągniętego w innym banku.

Najważniejsze korzyści:

  • okres kredytowania – do 30 lat
  • spłata kredytu – w okresach miesięcznych
  • wysokość kredytu – ustalana na podstawie oceny zdolności kredytowej Wnioskodawcy
  • zabezpieczenie kredytu – na zasadach ogólnych
  • atrakcyjne oprocentowanie
  • prowizja uzależniona jest od udziału środków własnych
Pożyczka hipoteczna

Przeznaczona na dowolny cel konsumpcyjny.

Najważniejsze korzyści:

  • okres kredytowania – do 30 lat
  • spłata kredytu – w okresach miesięcznych
  • wysokość kredytu – uzależniona od aktualnej wartości rynkowej nieruchomości (max. 250.000,00 zł)
  • zabezpieczenie kredytu – na zasadach ogólnych
  • prowizja pobierana zgodnie z obowiązującą w Banku tabelą opłat i prowizji
Kredyt gotówkowy

Kredyt przeznaczony na własne potrzeby konsumpcyjne klienta.

Najważniejsze korzyści:

  • optymalny okres kredytowania do 10 lat
  • atrakcyjne oprocentowanie
  • wysokość kredytu – ustalana na podstawie oceny zdolności kredytowej Wnioskodawcy
  • proste zabezpieczenie kredytu
  • prowizja pobierana zgodnie z obowiązującą w Banku tabelą opłat i prowizji
Kredyt gotówkowy EKO

Przeznaczony na potrzeby związane z finansowaniem eko inwestycji tj. zakup instalacji fotowoltaicznych, węzłów cieplnych, pomp ciepła, kotów gazowych, kotłów olejowych, kotłów na paliwo stałe (biomasa, pellet) lub węgiel, a także zakup materiałów budowlanych wchodzących w skład systemu ogrzewania elektrycznego i instalacji grzewczej, pokrycie kosztów montażu instalacji fotowoltaicznych, źródła ciepła i instalacji w ramach kredytowanej inwestycji, przyłącze do sieci ciepłowniczej, gazowej, elektroenergetycznej, zakup materiałów budowlanych wykorzystywanych do docieplenia budynków mieszkalnych wraz z wykonaniem usługi docieplenia; zakup stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykonaniem usługi jej montażu; zakup materiałów budowlanych wchodzących w skład instalacji przygotowania ciepłej wody użytkowej; pokrycie kosztów wykonania ekspertyz lub branżowej dokumentacji projektowej w ramach realizacji kredytowanej inwestycji; zakup sprzętu AGD A+++; zakup i instalacja przydomowej ekologicznej oczyszczalni ścieków; własne potrzeby konsumpcyjne klienta i/lub (jednocześnie ze wskazanymi powyżej).

Najważniejsze korzyści:

  • okres kredytowania – do 84 miesięcy
  • wysokość kredytu do 50 000,00 zł
  • kredyt bez wymaganego udziału własnego
  • zabezpieczenie kredytu – na zasadach ogólnych
  • atrakcyjne oprocentowanie

Prowizja pobierana zgodnie z obowiązującą w Banku tabelą opłat i prowizji.

W przypadku niedostarczenia przez klienta dokumentów rozliczających kredyt w terminie 6 m-cy od dnia uruchomienia kredytu, wówczas oprocentowanie kredytu podwyższy się do standardowego oprocentowania dla kredytów gotówkowych.

Karta kredytowa

Przeznaczona na finansowanie bieżących potrzeb konsumpcyjnych klienta.

Najważniejsze korzyści:

  • optymalny okres kredytowania do 48 miesięcy (z możliwością automatycznego wznowienia karty na kolejne 48 miesięcy
  • atrakcyjne oprocentowanie
  • udzielony jest w postaci limitu kredytowego do wykorzystania przy użyciu karty poprzez wielokrotne zadłużanie się i spłatę w ramach przyznanego limitu
  • proste zabezpieczenie kredytu

prowizja pobierana zgodnie z obowiązującą w Banku tabelą opłat i prowizji

USŁUGI – KLIENCI INDYWIDUALNI

USŁUGI w ofercie banku

SGB Mobile
  • Sprawdź co potrafi nowa aplikacja SGB Mobile!
  • Dostęp do rachunku kiedy chcesz
  • Przelewy w dowolnym momencie
  • Portfele cyfrowe i BLIK
  • Zarządzanie subskrypcjami
  • Zmień limit
  • Korzystaj z dobrze zaprojektowanej aplikacji mobilnej

Kliknij po więcej informacji tutaj.

SGB ID

SGB ID to bezpieczne narzędzie służące potwierdzaniu tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych.

Usługa identyfikacji elektronicznej SGB ID umożliwia bezpieczną weryfikację tożsamości drogą elektroniczną. Dzięki niej można:

  • utworzyć Profil zaufany, dzięki któremu możesz korzystać z usług e-administracji przez internet,
  • podpisywać za pomocą Profilu zaufanego dokumenty w urzędach publicznych,
  • identyfikować swoją tożsamość np. w firmach ubezpieczeniowych, placówkach medycznych – szczegółową listę firm znajdziesz na stronie mojeID

Przy pomocy kilku kliknięć na dowolnym urządzeniu z dostępem do przeglądarki internetowej i w dowolnym czasie SGB ID pozwala Tobie w bezpieczny sposób potwierdzić swoją tożsamość, zachowując jednocześnie bezpieczeństwo i kontrolę nad przekazywanymi informacjami.

SGB ID to uniwersalne rozwiązanie, które pozwala Tobie na bezpieczne potwierdzanie tożsamości m.in. na tych platformach usług publicznych:

  • obywatel.gov.pl
  • epuap.gov.pl
  • gabinet.gov.pl
  • ceidg.gov.pl
  • pacjent.gov.pl
NOWA BANKOWOŚĆ SGB24

Co to dla Ciebie oznacza?

  • Twój numer konta się nie zmieni.
  • Login do bankowości internetowej pozostanie bez zmian.
  • Wszystkie karty płatnicze (poza kredytowymi) będą działać dalej. Nie musisz ich wymieniać na nowe.

Co czeka Cię w SGB24?

W bankowości internetowej SGB24 przez całą dobę możesz bezpiecznie i wygodnie zarządzać swoimi pieniędzmi.

Zaloguj się i…

  • rób przelewy – zwykłe, walutowe, natychmiastowe (Express Elixir), wysoko-kwotowe (SORBNET)
  • zarządzaj kartami
  • ustawiaj zlecenia stałe
  • zakładaj lokaty
  • sprawdzaj informacje o swoich kredytach
  • odbieraj powiadomienia SMS o stanie konta, płatnościach kartą czy odrzuceniu przelewu.

Każdą czynność w SGB24, która wymaga autoryzacji, będziesz potwierdzać jednorazowym kodem SMS wysłanym na numer telefonu wskazany przez Ciebie w banku lub w aplikacji Token SGB (do pobrania ze sklepu Google Play (Android) oraz App Store (iOS).

Możesz też od razu przejść do strony logowania: https://www.sgb24.pl/

Przeniesienie rachunku płatniczego

Bank realizuje proces przeniesienia rachunku płatniczego zgodnie z przepisami Ustawy z dnia  19 sierpnia 2016 r. o usługach płatniczych.

Przez przeniesienie rachunku płatniczego między dostawcami mającymi siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej należy rozumieć przekazanie, z upoważnienia konsumenta, przez dostawcę przekazującego dostawcy przyjmującemu informacji o wszystkich lub niektórych zleceniach stałych dotyczących poleceń przelewu oraz regularnie przychodzących na rachunek płatniczy prowadzony dla konsumenta przez dostawcę przekazującego poleceniach przelewu i poleceniach zapłaty, w ramach rachunku płatniczego albo jakiegokolwiek dodatniego salda, z rachunku płatniczego prowadzonego przez dostawcę przekazującego na rachunek płatniczy otwarty dla konsumenta przez dostawcę przyjmującego, w walucie rachunku płatniczego, którego dotyczą przekazywane informacje, łącznie z ewentualnym zamknięciem rachunku płatniczego prowadzonego dla konsumenta przez dostawcę przekazującego.

Przedmiotem przeniesienia może być jedynie rachunek płatniczy umożliwiający co najmniej:

1)  dokonywanie wpłat środków pieniężnych na ten rachunek;

2)  dokonywanie wypłat gotówki z rachunku;

3)  zlecanie i odbieranie transakcji płatniczych.

Pliki do pobrania:

  1. Wniosek o przeniesienie rachunku
  2. Formularz informacyjny – przeniesienie rachunku płatniczego